תקנות

אין עדיין דרוג

 

 

 

 

1) Informacje o Firmie

Sklep internetowy działający pod adresem www.tourpoland.pl , adres e-mail: sklep@tourpoland.pl

Tel. 502918660

2)Ochrona danych osobowych

Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów sklepu www.tourpoland.pl stanowią niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu: -realizacji umowy -informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.tourpoland.pl – jeśli Klient wyrazi na to zgodę. -Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych, oraz możliwość ich poprawiania – na stronie www.tourpoland.pl. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. “O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

3) Opisy i zdjęcia produktów

Publikowane na naszych stronach dane techniczne produktów, w tym ich zdjęcia, mogą zawierać uchybienia, które nie stanowią podstawy do roszczeń. Zdjęcia produktów to wyłącznie ilustracje poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nigdy nie zmienia to jednak ich właściwości. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z pracownikiem naszej firmy.

 4) Ceny

Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.tourpoland.pl są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

5) Zamówienia

Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.tourpoland.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, również bez podania przyczyny. W przypadku odbioru osobistego towaru w sklepie, złożenie zapotrzebowania poprzez stronę internetową poczytuje się za przyjęcie rezerwacji na dany produkt i rozpoczyna się proces przygotowania towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy kupna/sprzedaży następuje natomiast przy odbiorze towaru w sklepie po osobistej akceptacji oferty przez Klienta. Zamówienia realizujemy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Europy. Inne koszty przesyłki uzgadniane są indywidualnie w zależności od kraju docelowego. Klient może anulować złożone zamówienie jedynie telefonicznie pod numerami telefonu wskazanymi w dziale „Kontakt”. Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane.

6) Dostawa

Towar zamówiony w sklepie internetowym www.tourpoland.pl dostarczamy za pośrednictwem kuriera. Na czas otrzymania przesyłki składa się: czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki); czas dostawy Towar wysyłany jest jako przesyłka priorytetowa w ciągu 48 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie poinformujemy Klienta o innym możliwym terminie realizacji. Towar powinien dotrzeć do Klienta w ciągu 48 godzin od daty wysyłki. Przy powyższym terminie nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz dni wolnych. Sklep nie odpowiada za opóźnienia spowodowane nieprawidłową pracą firmy kurierskiej lub poczty polskiej. Zamówienie realizujemy natychmiast po zaksięgowaniu płatności. Nie będą realizowane zamówienia, w których nie zostały podane wszystkie wymagane dane teleadresowe Klienta lub dane te są nieprawdziwe. Do wysyłanego towaru dołączany jest paragon (lub faktura VAT), który jest dokumentem gwarancyjnym, niezbędnym w przypadku zwrotu lub reklamacji produktu. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków. Koszty przesyłki: Kurier UPS 18 pln (paczka do 30), Poczta Polska przesyłka priorytetowa 9,50 pln, Poczta Polska przesyłka priorytetowa pobraniowa 16,80 pln. 

7) Sposoby płatności

Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta w następujący sposób: przed wydaniem towaru: przelew na rachunek bankowy firmy; przez internetowe serwisy płatnicze: DotPay w momencie odbioru towaru: gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu. Firma może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez firmę jako przyjęte do realizacji. Na Klienta spada odpowiedzialność za spełnienie wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności. Jeśli Klient nie odbierze wcześniej opłaconej przesyłki, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej do naszej firmy oraz kosztami ponownej wysyłki towaru. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki pobraniowej, obciążany jest kosztami przesyłki zwrotnej do firmy, oraz kosztami ponownego wysłania towaru. W przeciwnym razie nasza firma zastrzega sobie prawo do nałożenia na Klienta kary w wysokości 800 zł oraz przeniesienia wierzytelności na firmę windykacyjną wskazaną przez naszą firmę . Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych potrąceń – zostanie bezzwłocznie zwrócona na konto Klienta. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego “Dotpay”.

8) Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 z 2000 r., poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą oraz oświadczeniem zwrotu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionych produktów. Pieniądze zostaną oddane, zgodnie z powyższą ustawą, w ciągu 14 dni roboczych, wyłącznie przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt. Jeśli podejmą Państwo decyzję o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt pod numery telefonu podane w zakładce kontakt, lub mailowo na adres: sklep@tourpoland.pl  – otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak przeprowadzić taką procedurę.

9) Wymiana towaru

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 z 2000 r., poz. 271) Klient może wymienić towar zakupiony w naszym sklepie w ciągu 30 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Wymieniany towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą oraz formularzem wymiany. Klient ponosi koszty odesłania do nas towaru. W przypadku, gdy wymiana jest wynikiem naszego błędu, koszty są pokrywane przez naszą firmę. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt. W przypadku różnicy w cenie Klient zobowiązany jest do wpłacenia odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy naszego sklepu. Gdy rzecz wymieniana jest tańsza, zwracamy różnicę wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. Jeśli podejmą Państwo decyzję o wymianie zakupionego towaru, prosimy o kontakt pod numery telefonu podane w zakładce kontakt lub mailowo na adres: sklep@tourpoland.pl –otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak przeprowadzić taką procedurę.

10) Reklamacje

Jedynym skutecznym sposobem na zgłoszenie reklamacji jest wypełnienie formularza reklamacyjnego. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego w momencie odbioru przesyłki. Odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier. W przeciwnym przypadku należy odręcznie sporządzić oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Klienta i kuriera. Jednocześnie Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zarejestrowania takiego zdarzenia, w celu wyjaśnienia sprawy, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i kontaktu telefonicznego z pracownikiemnaszej firmy, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. UWAGA! Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Klient nie sporządzi wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go na adres wskazany powyżej nie później niż w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wymieniany towar należy odesłać razem z paragonem lub fakturą oraz formularzem reklamacyjnym. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych na koszt adresata tj. naszej firmy. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku nasz sklep ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta. Reklamacja zostanie rozpatrzona natychmiastowo po otrzymania przesyłki. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

11) Postanowienia końcowe

Złożenie zamówienia w sklepie www.tourpoland.pl jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Podmiot prowadzący sklep nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu itp.) lub innych od niego niezależnych. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym i obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.